måndag 8 mars 2010

Fler armband


Ja så har jag då klarat av tuffa arbetsveckan. 5 nätter och 51,5 timmar. Dessutom var jag i fredags på 2 timmars utbildning så att jag kan bli HLR-instruktör igen. Arbetar på en gruppbostad där man blandat högfungerande ADHD, ADD, vård i livets slutskede och gravt förståndshandikappade. Om jag inte haft mitt pyssel hade jag nog blivit knäppare än jag redan är.. Klagar inte, nu är jag ju långledig i 10 dagar.. Men nog märks det att man inte är 20 år längre. Innan man fick familj kunde man sova hur mycket som helst. Under den här veckan finns det inte ork för så mycket pyssel, men Marie-Louise vackra armband inspirerade mig. Titta in på hennes blogg! http://smyckenochsmulor.blogspot.com/

1 kommentar:

  1. Åh vad fint och kul att få inspirera dig. Du har verkligen lagt in många fina smycken idag. Jag har fått lite dille på de där fasetterade rondellerna som är såååå vackra och gnistrande.
    Jättekul att titta in här hos dig!
    Kram Marie-Louise

    SvaraRadera