onsdag 21 december 2011

Just a tad pink

För många år sedan provade jag moderns vetevärmare. Alla korn slutade så småningom i änden av kudden. Hjärnkontoret jobbar..." Detta kan jag göra bättre!" Ja, det kunde jag! Jag har sedan flera år fixat kuddar sydda i sektioner med avtagbart örngott. Oftast syr jag örngotten i 100% linne, men när småkusinerna önskade sig värmekuddar så använde jag mig av härligt tjocka tyger från IKEA. Örngotten går att tvätta i 60 grader, vilket dödar alla kvalster! Perfekt mot växtvärk, mensvärk, magont, kalla fötter, träningsvärk, kolik, migrän..


Till prinsen E! En liten smula rosa, men inte mer.. Man ska ju bejaka sin kvinnlighet, men lagoma korvar är väl bäst!?


Till prinsessan E! Hmm.. Det här med att bejaka sin manlighet sket sig! Vad säger man till små prinsessor? Du- nästa år ska du minsann få en riktigt härlig mutterdragare!!! Mottager gärna tips!

Alle beide!

1 kommentar:

  1. Du kan tro att min vetevärmare är väl använd! Där är omöjligt att kvalster överlever...
    Mor

    SvaraRadera