måndag 29 november 2010

Julmarknaden



Så var det över för denna gången. Uppslutningen var inte optimal, men det myckna snöandet hade nog en hel del med det att göra. Jag tog inte med några smycken eftersom det fanns en annan smyckesdesigner på plats. Men för väninnan som har bloggen hemmahosm och mig var detta startskottet för vårt gemensamma pysslande. Vi har gjutit hemma i hennes verkstad och sedan pyntat våra alster. Jag tog även med lite av mitt eget pyssel och hon lite av sitt. Vi hade så mycket saker med oss att vi fick hyra 2 bord. Ljusfaten i betong sålde riktigt bra. Nu fick vi en första känsla för vad folk tycker om och vad vi ska satsa på.
Jag som alltid har pysslat ensam tycker att det är fantastiskt roligt att vi samarbetar. Fika och snack är viktiga inslag i pysslandet!!

4 kommentarer:

  1. Åh, vad fint det ser ut! Visst är det härligt att pyssla!Jag höll på lite förut med keramik, men jag hinner inte nu. Ha det gott!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. This is also my girl precis min smak också!

    SvaraRadera
  3. Vad mycket fint du gjort!! Betong är så fint, trots det grå, eller kanske just pga det grå!!
    Det är fint att matcha med vilka färger som helst! Vad roligt att det gick bra på marknaden också.
    Mervi

    SvaraRadera